2015-uosius pasitinkame pristatydami naują cechą jūsų paslaugoms. Čia sumontuota nauja šviesų reguliavimo, ratų suvedimo, bei stabdžių patikros įranga.

Šviesų reguliavimo stendas

Lazerinis žibintų šviesos reguliavimo stendas, skirtas visų tipų transporto priemonių priekinių žibintų šviesos srauto pokrypio reguliavimui. Šiame stende galime greitai ir tiksliai pamatuoti automobilio šviesų padėtį ir tinkamai jas sureguliuoti.

Ratų suvedimo stendas

Kompiuterinis ratų suvedimo stendas skirtas ratų, kurių ratlankiai 10 – 22 colių, suvedimo diagnostikai ir atstatymui. Jis leidžia kontroliuoti pagrindinius bet kurio tipo lengvųjų automobilių, mikroautobusų bei kai kurių krovininių automobilių ratų ašių pagrindinius parametrus.

Įrenginys, naudodamas tikslius daviklius, pasižyminčius stabiliu veikimu matuojamų dydžių diapazone, išmatuoja kampinius parametrus, nusakančius automobilio ašių ir ratų padėtį. Davikliai, sukomponuoti keturiuose matavimo blokuose, matuoja horizontalių plokštumų posūkio kampus ir leidžia išmatuoti visus pasislinkimo ir simetrijos kampus. Diagnostinės kontrolės proceso metu informacija apie ratų kampų padėtį nuolat siunčiama į įrenginį ir pateikiama įrenginio ekrane kartu su automatiniu parametrų įvertinimu, lyginant juos su nustatytomis techninės dokumentacijos normomis.

Stabdžių patikros stendas

Automobilio stabdžių sistemą patikrinus stendu galima greitai nustatyti stabdžių sistemos efektyvumą, tolygumą, taip pat patikrinti stabdžių diskų (būgnų) būklę, įvertinant jų mušimą, ko vizualiai stabdžių sistemos patikros metu pamatyti neįmanoma.

Tiriant stabdžių sistemą stendu, automobiliu užvažiuojama ant grindyse esančios įrangos ir tikrinama:

  • ar priekinės ašies stabdymo jėgų netolygumas ne didesnis nei 30 proc.,
  • ar galinės ašies stabdymo jėgų netolygumas ne didesnis nei 30 proc.,
  • ar stovėjimo stabdžio stabdymo jėgų netolygumas ne didesnis nei 70 proc.,
  • ar stabdymo efektyvumas M1 ir N1 klasių automobiliams ne mažesnis nei 50 proc.